www.thomas-it.ee -i veebilehte haldab Paweł Marczyński, kes tegutseb ettevõttes "Thomas IT Paweł Marczyński", mis asub Katowices aadressil ul. Opolska 22, kantud Katowice linnapea äriregistrisse numbriga 90958 NIP: 634-259-40-46, REGON: 240331857, e-post: info@thomas-it.ee, tel +48 32 444 9430 , faks +48 32 750 8641

Ettevõtte pangakontod:

Alior Bank SA PLN 87 2490 0005 0000 4500 7168 5983

Alior Bank S.A. EURO 90 2490 0005 0000 4600 3070 4932


  1. Paweł Marczyński müüb kaupu & oacute'i võrguseadmete, serveri & oacute valdkonnas, oma valikutes ja tarkvaras.
  2. Ostja võib olla füüsiline isik, kes juhib äri- või juriidilist isikut või juriidilise isikuta organisatsioonilist üksust. Me ei müü füüsilistele isikutele, kes ei käi äri.
  3. Kliendi poolt kaupluses www.thomas-it.ee esitatud isikuandmeid kasutatakse ainult selleks, et: lepingu täitmist, ja kui klient on sellega nõus, r & oacute, samuti teavitada teda kaupluse pakutavatest uutest toodetest, teenustest ja müügiedendustest .thomas-it.ee.
  4. Isikuandmeid ei jagata turustamise eesmärgil teiste üksustega. Usaldusväärsed isikuandmed salvestatakse ja tagatakse vastavalt kehtivate õigusnormidega kehtestatud eeskirjadele.
  5. Kogu veebisaidil www.thomas-it.ee esitatud teave on suunatud saajatele ja potentsiaalsetele klientidele ning ei kujuta endast pakkumist seaduse tähenduses ja sellisena tuleks seda käsitleda ainult kutse sõlmida leping.
  6. E-poes aktsepteeritakse e-posti teel info@thomas-it.ee või faksi teel +48 32 750 8641
  7. Thomas IT teeb kõik endast oleneva, et tagada veebisaidil olevate hindade, kirjelduste ja tehniliste andmete õigsus. Me ei saa siiski olla vastutavad parameetri & oacute; w vale spetsifikatsiooni ja eseme omaduste või tootja poolt tehtud ootamatu muutuse eest.
  8. Tellimused paigutatakse tööpäeviti pärast 15.00, laupäeviti, pühapäeviti ja pühadel arvestatakse järgmisel tööpäeval.
  9. E-posti kastiga tööandjaid teavitatakse e-posti olekust.
  10. 24 tunni jooksul alates tellimuse esitamisest antakse Tellijale müüja esitatud teave rakendatava tellimuse vastuvõtmise kohta. Ülaltoodud informatsioonis näitab müüja kõik ostu olulised elemendid, eriti seoses kaupade, hinna ja tarnekuludega. Kliendi poolt e-posti teel saadetud teabe kinnitamine on võrdne ostu-müügi lepingu sõlmimisega ja seob mõlemad tehingu pooled.
  11. Lepingu esitamine ei ole r & oacute, see tähendab selle vastuvõtmist. Eriti põhjendatud juhtudel jätab müüja endale õiguse korraldust täitmata jätmiseks (nt laos olevate kaupade puudumine). Ostjat teavitatakse 24 tunni jooksul alates tellimuse esitamise kuupäevast lepingu puudumise võimaluse puudumise kohta.
  12. Veebipoes www.thomas-it.ee ostetud kaup toimetatakse kullerfirmade kaudu: UPS või Raben.
  13. Müüja lubab kauba isikliku kättesaamise võimalust pärast eelnevalt kindlaks määratud üksikasju ja müügiosakonna aktsepteerimist.
  14. Saadetise kättesaamise ajal tehakse ostu sooritamise aeg: kaupade valimine, makseviis, müügidokumendi väljastamine, pakendi pakkimine ja tarneaeg vastavalt valitud tarneviisile.
  15. Kauba eest saab tasuda klient järgmisel viisil & b;
    • Pangaülekandega, mis põhineb Proforma poolt väljastatud arvel müügiosakonnas
    • Pangaülekandega 7, 14 või 30 päeva edasilükatud maksetähtaja alusel. Saadaval ainult kinnitatud klientidele.
    Ostjal on järgmised tarnekulud:
    • Siseriiklikud saadetised kuni 31,5 kg PLN 23 brutot
    • Muud transpordikulud hinnatakse individuaalselt
  16. Pärast paki kättesaamist peaks klient hoolikalt paketti ja seadmeid kontrollima ning teavitama müüjat puudustest. Kui ese oli selle pealevõtmise ajal, peaks see olema kahjustatud kirjutage kulleri juuresolekul protokoll ja postikulu ning saatke kahjustatud kaubad kulleri kaudu aadressile: Plac Wolności 11, 40-078 Katowice, Thomas IT kulul või ei saa pakki.
  17. Kui postimüügi teel ostetud toode sisaldab defekte, katab paki tagastamise kulud Paweł Marczyński. Teatatud defekt kontrollib teenus, mis määrab, kas viga ei olnud kliendi süü. Paweł Marczyński uurib kaebusi kõige varem 14 tööpäeva jooksul alates nende kättesaamisest.
  18. Seade peaks sisaldama originaalpakendit, mis võimaldab turvalist transporti spetsialiseeritud teenistusse. Asenduspakendit on võimalik kasutada, kuid see peab tagama transpordi ajal piisava kaitse.
  19. Reklaamitud kaubad peaksid olema täielikud, eriti tarvikutega, mis mõjutavad seadme funktsionaalsust või mis võivad olla üks kauba talitlushäireid.
  20. Kahjustatud tootega peab kaasnema kahju ja / või defektide üksikasjalik kirjeldus koos vea ilmnemise asjaoludega. Kaebuse avalduses peab ostja täpsustama kaebused ja reklaami viisi (st garantii või garantii puuduse tõttu - kauba lepinguga mittevastavus).
  21. Ettevõtja saadab seadmed omal kulul; pärast remonti saadetakse seadmed tagasi müüja kulul.
  22. Kui teenusele tarnitud seadmed osutuvad tõhusaks ja ettevõte ei ole defekti avastanud, nõuab müüja ostjalt diagnostika- ja saatekulud.
  23. Lepingu esitamine on r & oacute; nende eeskirjade vastuvõtmine.
  24. Kauplust haldav üksus ei vastuta tehniliste põhjuste (hooldus, ülevaatus, seadmete väljavahetamine jne) põhjustatud veebipoe kasutamise katkestuste eest või muudel põhjustel, mis ei ole tema kontrolli all.
  25. Need eeskirjad jõustuvad veebisaidil www.thomas-it.ee veebipoest paigutamise päeval ja kehtivad määramata ajaks.
  26. Kaupluse käitaja jätab endale õiguse neid eeskirju muuta.